FAQ
Als u uw bestelling heeft afgerond en voldaan is het niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen, daar als uw bestelling bij ons binnen komt deze wordt verwerkt, ingepakt en gereed gezet word voor verzending.
Dit proces kunnen wij niet onderbreken.
Wij verstrekken geen monsters of samples van onze artikelen, het merendeel van onze artikelen zijn per stuk te bestellen.
Wij houden niet alle artikelen op voorraad.
Er word bij het desbetreffende artikel vermeld of dit op voorraad is ja|nee.
Uiteraard kunt u bij ons uw bestelling retourneren.
Zie onze retour voorwaarden in onze algemene voorwaarden.
Het is niet mogelijk bij ons onder rembours geleverd te krijgen, omdat wij daarvoor geen afspraken hebben met onze vervoerders.
Wij leveren niet op rekening.
U heeft bij ons diverse online betaal mogelijkheden of u kunt het bedrag overmaken op onze rekening.
Bij af halen van uw bestelling bij ons te Utrecht kunt u betalen middels Pin of contant.
Dit is mogelijk.
U kunt dit aangeven bij het afreken | betaal menu.
Om welk tijdstip kunnen wij onze bestelling verwachten?
Dit kunnen wij niet aangeven, en tevens is dit voor ons niet te achter halen.
Wij versturen zowel per brievenbuspost als pakket.
Indien het om een pakket gaat, kunnen wij enkel nazien voor u of uw bestelling voor die dag staat ingepland voor aflevering, echter bepaald de chauffeur zelf zijn route, zodat wij geen tijdstip kunnen aangeven.
Indien een artikel op voorraad is, dit staat bij het desbetreffende artikel vermeld.
Bestellingen geplaatst en online voldaan op werkdagen van maandag tot en met donderdag voor 12.00 uur, worden onder voorbehoud de volgende werkdag afgeleverd.
Overige landen binnen de EU zullen 1 – 4 dagen later worden afgeleverd.
Wij versturen van maandag tot en met donderdag.